نکات بسیار مهم در تهیه محلول ضدعفونی‌کننده دست

باتوجه شیوع ویروس کرونا و راه‌های انتقال آسان این ویروس، لازم است حداقل‌های نکات بهداشتی رعایت شود. یکی از مهم‌ترین راه‌های پیش‌گیری از بیماری‌های ویروسی، تمیز کردن دست‌ها با استفاده از محلول‌ ضدعفونی‌کننده الکلی معتبر است.

دست‌ها از عوامل اصلی انتقال ویروس هستند و استفاده مداوم از ضدعفونی‌کننده از همیت بالایی برخوردار است.
قبل از تهیه محصول، به این نکات مهم توجه کنید:

1 – قابلیت میکروب‌زدایی اتانول، فقط و فقط در رنج 70 تا 75 درصد اتفاق می‌افتد. با توجه به اهمیت این موضوع، درصد اتانول با دقت بالا در محصولات فران رعایت شده است.
2 – الکل باعث خشکی پوست دست می‌شود، در نتیجه استفاده از ماده نرم‌کننده با کیفیت در ترکیب، یکی دیگر از موارد مهم می‌باشد. گلیسیرین در محصولات آرایشی بهداشتی به عنوان یکی از بهترین نرم‌کننده‌ها به کار می‌رود. در محصولاتی با قیمت مناسب‌تر که از این ماده استفاده نشده، پوست دست به مرور دچار مشکلاتی از قبیل خشکی می‌شود. محصولات فران برای جلوگیری از مشکلات پوستی، حاوی گلیسیرین هستند.
3 -افراد زیادی به بوی الکل حساسیت دارند. برای حل این مشکل، در ترکیب فران از اسانس طبیعی لیمو استفاده شده است. اگرچه این موضوع تا حدی منجر به بالا رفتن قیمت تمام شده محصول می‌شود، اما داشتن تجربه خوش‌آیند حین مصرف، در اولویت قرار دارد.
4 – با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت محصولات ضدعفونی‌کننده، سودجویان از این فرصت استفاده کرده و محصولات بی‌کیفیت را با قیمت بالا به فروش می‌رسانند. قیمت‌گذاری محصولات فران، بر اساس ارزش‌گذاری مصوب، توسط وزارت صنایع صورت گرفته است.
5 -رعایت بهداشت در بسته‌بندی و ارسال نیز از موارد مهمی‌ست که تامین‌کننده‌ها باید به آن دقت کنند تا سلامت مشتریان را به خطر نیندازند. در بسته‌بندی محصولات فران از بهترین مواد برای ظرف، درب و اسپری استفاده شده است تا یک بسته‌بندی کاملا بهداشتی و استاندارد به دست مصرف کنندگان محترم برسد.
6 -داشتن مجوز از مراجع قانونی و سازمان بهداشت از دیگر نکات مهمی‌ست که باید به آن توجه کرد. تمامی محصولات فران دارای سیب سلامت بهداشت می‌باشند. فرمولاسیون و تمامی مراحل تولید و بسته‌بندی تحت نظارت سازمان غذا و دارو انجام شده است.

برای خرید محلول ضدعفونی‌کننده فران، حاوی گلیسیرین و اسانس لیمو، اینجا کلیک کنید.

غلظت خون مقالات عمومی

درمان غلظت خون

کاهش غلظت خون ، یکی از رایج ترین بیماری هایی است که در اثر افزایش تعداد گلبول های قرمز بدن ایجاد …

مطالعه مقاله
تشخیص کبد چرب در خانه مقالات عمومی

تشخیص کبد چرب در خانه

تشخیص کبد چرب در خانه ، در این مقاله به طور کامل و جامع به بررسی این موضوع میپردازیم همچنین به …

مطالعه مقاله
کاهش وزن مقالات عمومی

کاهش وزن

کاهش وزن ، در این مقاله به بررسی موضوع اضافه وزن و چاقی میپردازیم و همچنین مهم ترین روش و بهترین …

مطالعه مقاله
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن