عوارض کبد چرب چیست؟ به همراه موثرترین روش درمان آن

عوارض کبد چرب چیست؟

کبد چرب یک بیماری پنهان ولی بسیار خطرناک است که از آن به عنوان قاتل پنهان نام می برند. برخی عوارض کبد چرب عبارتند از: خستگی همیشگی، ترش کردن، جوش کمر و صورت، لکهای پوستی، ریزش موی شدید، تغییر رنگ پوست، بدبو بودن عرق، احساس سوزن سوزن شدن انتهای دست و پاها، درد در سمت راست شکم، طعم تلخ دهان در هنگام صبح. اگر دچار این علائم هستید بدانید که احتمال ابتلا به کبد چرب در شما زیاد است و باید به فکر چاره باشید. درصورت دیر اقدام کردن میزان چربی کبد بیشتر شده و خطر فیبروز کبدی و در نهایت سیروز کبدی را به همراه دارد به طوری که کبد به کلی از کار می افتد.

به این مقاله هم حتما سر بزنید بسیار مهم هست : درمان فوری کبد چرب

عوارض کبد چرب

آیا برای از بین بردن چربیهای کبد راهی وجود دارد؟

شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاکسازی کبد چرب شده است. محصول مقطر ده گیاه فران، می تواند درمان قطعی این بیماری باشد. برای درمان چربی کبد خود کافی¬ست محصول ده گیاه فران را در یک دوره یک ماه مصرف کنید، همراه با رعایت رژیم غذایی که همراه محصول ارائه می شود در حدود یک گرید از سطح چربی کبدتان کاهش پیدا خواهد کرد. این محصول در چند سال تولید رضایت¬مندی بالای 90 درصد دارد، حتی برا خطرناک¬ترین نوع کبد چرب یعنی گرید سه.

بیمار کبد چرب نباید به دنبال داروی خاص و یا غذای خاصی برای از بین بردن چربی کبد باشد بلکه تنها و تنها” ورزش” چربی کبد و همچنین اضافه وزن را کاهش می دهد. حتی افراد باید به دنبال درمان تنش های عصبی خود هم باشند زیرا تنش های عصبی باعث پرخوری و به دنبال آن چاقی و کبد چرب پدیدار می شود.

درمان کبد چرب با کاهش تدریجی وزن

کاهش تدریجی وزن و اصلاح روش تغدیه برای بسیاری از بیماری ها مفید و موثر است. لازم به ذکر است که کاهش وزن در افراد مبتلا به کبد چرب باید تدریجی باشد و لاغری یک دفعه ای نه تنها سودمند نیست بلکه باعث شکست رژیم و مشکلات روحی می شود.

کاهش وزن بدن با جراحی

با خارج کردن چربی های دور شکم، چربی های بقیه بدن کم نمی شود، زیرا طبق مطالعات انجام شده، روش های کاهش وزنی که منجر به اصلاح کل توده های بدن و بهبود نظام سوخت و ساز بدن نمی شود، موثر نیست. اما روش های جراحی که باعث کاهش وزن کل بدن و معده می شود، به خصوص در افرادی که چاقی های مزمن دارند نتیجه بخش است.

 

 

14 دیدگاه دربارهٔ «عوارض کبد چرب چیست؟ به همراه موثرترین روش درمان آن»

  1. عرض سلام و ادب ،من آزمایش کبد چرب ندادم ولی به علت خستگی بدن ،ریزش مو و جوش های بدن خودم احتمال میدم کبدم چرب باشه ،آیا از محصول شما میتونم استفاده کنم ؟در ضمن یک دکتر متخصص میگفت که ترکیبات گیاهی باید میزان مشخص و معینی در یک محصول کبد چرب استفاده شود آیا شرکت شما این مورد را درنظر میگیرد ؟

    1. سلام و عرض احترام، بله محصول عصاره 10 گیاه فران برای دوره مصرف 40 روزه جوابدهیش عالیه. برای تاثیر گذاری کامل دوره پاکسازی کبد حتما باید عادات درست غذایی رو هم رعایت کنید. به این موارد تو قسمت مطالب مفید سایت فرطب اشاره شده. محصولات فران همگی سیب سلامت بهداشت رو دارن، ترکیبات توسط افراد متخصص فرموله شدن و در فرمولاسیون اونها نوع گیاهان و دوز مقدار اونها در ترکیب به شکلی در نظر گرفته شده که کاملا برای شخص مصرف کننده ایمن باشه.

  2. اسماعیل اقبال نیک

    سلام
    ازمایش گرفتم گفتن که کبدم چرب هس.بخاطر کرونا نمیتونم برم بیرون.چجوری بفهمم در برگه آزمایش گرید چربی م چنده؟
    راهنمایی کنین که بتونم دارو رو سفارش بدم

    1. سلام و عرض ادب، لطفا بین ساعت 10 صبح تا 17 عصر با این شماره شرکت تماس بگیرین تا راهنمایی کنن. 32424330-044

  3. سیمین پریسای

    سلام چند روز است جواب سوال مرا نداده اید سوال بالا در 29 شهریور مطرح کردم

  4. سیمین پریسای

    سلام با توجه به کبد گرید 3 وکم کاری تیرویید که روزانه 3/4 قرص لووتیروکسین مصرف میکنم .مصرف 10 گیاه فران مشکلی با کم کاری تیرویید ندارد؟

  5. سلام چند سال است کبد چرب گرید3 دارم ومتاسفانه از طب کیاهی هم استفاده کردم نتیجه ای نگرفتم و مدتیست صورت وروی کتفهایم جوش میزند وخستگی وبی رمقی مفرط پیدا کردم وانزیمهای کبدی هم 44 و47 شده اند .چه دوره درمانی با 10 گیاه فران میتواند نتیجه بدهد؟

    1. سلام و عرض احترام، برای گرید 3 حتما باید عادات نادرستی که باعث کبد چرب شده با دقت بیشتری رعایت بشه. در گرید 1 و 2 هم باید رعایت بشه ولی برای گرید 3 دقت رعایت موارد باید بیشتر باشه. فرمودین طب گیاهی اشاره نکردین از چی استفاده کردین که جواب نگرفتین ولی از محصول 10 گیاه فران که فرمولاسیون اون توسط متخصصین مربوطه انجام گرفته افراد زیادی برای گرید 3 جواب گرفتن. هر دوره یک ماهه مصرف حدود یک گرید کم می کنه بنابراین برای پاکسازی گرید 3 طول دوره 3 تا 4 ماه هستش.

  6. من آنزیم های کبدیم بالا می باشد به ترتیب 33 و 49 آیا مصرف این محصول خوب است شما چه توصیه ای دارید.ممنون.

    1. سلام و عرض ادب، اگه بالا بودن آنزیمهای کبدتون به خاطر مشکلات کبدی و به ویژه کبد چرب باشه این محصول عالیه.

  7. سلام من مدت زیادی هست کبد چرب گرید 2 به 3 دارم توصیه شما برای مصرف چی هست؟

    1. سلام و عرض ادب، هر دوره یک ماهه حدود یک گرید چربی کبد رو کم می کنه. برای گرید 2 به 3 حدود سه تا چهار دوره یکماهه باید مصرف بشه البته عادات غذایی بدی که منجر به کبد چرب شده رو هم باید رعایت کنید تا به محصول اجازه پاکسازی بدین و طوری نباشه که محصول، چربی رو کم کنه و شما جایگزین کنید در اینصورت تاثیر رو کم می کنید. ولی در حالت کلی موارد خیلی زیادی از پاکسازی گرید 3 و فیبروز کبدی داشتیم که در مدت مشخص جواب گرفتن.

  8. سلام
    1-من مادرم کبدش چرب و گرید 2 دقیقا باید چکار کنه؟
    2-محصول پاکساز کبدچرب ارسال برای تهران- شهرستان شهریار چقد هزینه داره؟
    تشکر

    1. سلام و عرض احترام، برای گرید دو حدود 2 تا 3 دوره یکماهه باید مصرف شه. هر دوره یکماهه حدود یک گرید کم می کنه. اگه تازه گرید 2 شده، 2 دوره یکماهه و اگه خیلی وقته 2 هستش و نزدیک 3 هستش در اینصورت 3 دوره یکماهه باید مصرف بشه. ارسال برا سراسر کشور رایگان هستش و سفارشات تهران حداکثر بعد از سفارش دو روز کاری می رسه.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آیا غلظت خون باعث کبد چرب می شود؟ مقالات عمومی

آیا غلظت خون باعث کبد چرب می شود؟

آیا غلظت خون باعث کبد چرب می شود ؟ این پرسشی است که ممکن است شما نیز با آن مواجه بوده …

مطالعه مقاله
تشخیص کبد چرب در خانه مقالات عمومی

تشخیص کبد چرب در خانه

تشخیص کبد چرب در خانه ، در این مقاله به طور کامل و جامع به بررسی این موضوع میپردازیم همچنین به …

مطالعه مقاله
علائم غلظت خون مقالات عمومی

علائم غلظت خون چیست

علائم غلظت خون چیست ، در این مقاله به بررسی کامل موضوع غلظت خون و نشانه های آن میپردازیم . پس …

مطالعه مقاله
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن